loading...
akhbar tecnolozh9
saqar بازدید : 61 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

هزینه مدیریت سایت چقدر است؟ شاید این سوال خیلی از کسب و کارها باشد. اگر دقت کرده باشید اکثر مشاغل رو به سمت فضای آنلاین آورده و کمتر شغلی را پیدا می‌کنید که در بدترین شرایط یک سایت برای کارشان نداشته باشند. وب سایت ها می توانند بین 100 هزار تومان برای طراحی وب سایت شخصی لغایت چند میلیون تومان برای یک سایت شرکتی یا فروشگاهی هزینه بردار باشند.

 

چرا باید طراحی سایت را برون سپاری کنیم؟

طراحی و ساخت سایت احتمالاً از نظر شما کاری بسیار ساده و قیمت مدیریت سایت مختصر خرج باشد، ولی این کار اولین قدم برای گرفتن مشتری و مخاطب اغلب است. اگر شما بجای پرداخت خرج فرد یا شخصی را برای طراحی سایت شخصی خود بگذارید که اطلاعات و تجربه کافی این پیشه را نداشته باشد، نباید به ترقی و جذب بیننده هم فکر کنید. دلیل این حرف ما این است که تجربه های طراح های سایت در بازاریابی و ارتباط موثر با مخاطب مایه پیشرفت شما می‌شود نه صرفا طراحی یک سایت. بعد بهتر است خرج طراحی وب سایت را به کمپانی های مختص به این شغل بسپارید.

 

هزینه مدیریت وب سایت

اگر شما یکبار سایت خود را طراحی کنید و سایر این سایت را کنار بگذارید الی مشتری فی نفسه جذب شود باید بگوییم که دشوار در اشتباه هستید. برخی مواقع اوقات دربایستن است که سایت را تغییراتی دهیم و یا از آپدیت های جدید استفاده کنیم، وانگهی وارسی بر گزارشات و … را هر چند وقت یکبار رسیدگی کنیم.

 

هزینه بهینه سازی یا سئو

اگر قرار است در گوگل دیده شوید و بازدید پیج شما بالا رود باید در این تقسیم خرج کنید و شغل را به کسانی که در گویه سئو کاملا تخصص دارند بسپارید. بزرگترین تصمیمی که شما باید بگیرید این است که آیا خودتان مدیر سایت باشید یا از یک سرویس کاملاً مدیریت شده بهره‌گیری کنید.

 

 

 

ادمین سایت کیست؟

وب‌مستر حرفه‌ای، ادمین یا مدیر سایت، در واقع آچار فرانسه‌ای فوق العاده و کاربلد است که می‌تواند طیف وسیعی از نیازمندی‌های کسب‌وکار آنلاین شما را تأمین کند. نگهداری، به روزرسانی ،توسعه و حمایت همه ‌جانبه سایت شما تنها از راه وبمستری محقق می‌شود. مهمترین وظیفه یک ادمین بررسی، نظارت و رفع ایرادات است الی سایت شما صحیح پیشه کند. بعد آیا واقعا ارزش آن را دارد الی خرج ادمین سایت بپردازیم؟

 

خدمات مدیریت سایت چیست؟

مدیریت سایت

بروز رسانی سایت و آپدیت های روزمره

تولید درونمایه با توجه به دربایستن کارفرما

درج مقالات، تصاویر، فیلم، محصولات جدید شرکت و…

ایجاد تغییرات در سایت

پشتیبانی از کاربران سایت

پاسخگویی به بازدید کنندگان سایت

بررسی و نظارت بر ورودی های سایت

بررسی صفحاتی که کاربران با دید آن از سایت بیرون می شوند

بررسی صفحاتی که مدت هاست به روز نشده اند و به روز کردن آن ها

بررسی سایت های پر نظاره گر و پیوسته با سایت جهت در اراده لینک و یا تبلیغات در آن سایت ها

نظر خواهی در باره گرافیک و طراحی وب سایت و سرعت بارگزاری صفحات از کاربران و شفا آن ها

بررسی صحت لینک‌های موجود در سایت

بررسی چگونگی سرور وب‌سایت (آپتایم)

بررسی و شفا منظم دشواری ها کاربران در رابطه با کارآیی وبسایت

بررسی مشکلات تکنیکال سئو و گزارش به کارفرما

 

به کدام شرکت ها تعرفه مدیریت تارنما را بپردازیم؟

خب حال که که سایر می‌دانیم ادمین یک سایت چیست و وظیفه یک ادمین چیست و چه خدماتی را ارائه می‎دهد، سوال اصلی این است که خدمات وبمستری یا هزینه مدیریت سایت را به چه شرکتی واگذار کنیم؟هزینه مدیریت سایت چقدر است؟

 

قیمت ادمین سایت در هر شرکتی متفاوت است. این تفاوت به علت کیفیت پیشه و وانگهی ارائه خدماتی است که شرکتها به شما می‎دهند. ولی چند فاکتور مهم که در خدمات وبمستری یا تعرفه حمایت سایت وجود دارد به شرح پایین است.

 

به این کمپانی ها اعتماد کنید:

1.شرکت هایی که مثال کارهای طراحی سایت نکویی دارند.

2.شرکت هایی که سایت آنها مناسب و بنیادی طراحی شده است.

3.شرکت هایی که به شما مشاوره رایگان می‎دهند.

4.شرکت هایی که به صورت فیزیکی حائز کمپانی هستند. ( کسانی که آدرس فیزیکی ندارند یا به چهره فریلنسر کار می‌کنند، امکان ارائه خدماتشان لاغر و غیر قابل اعتماد هستند و دیگر نمی‌توانید چشمداشت بازگشت و بازخورد احسان داشته باشید)

5.شرکت هایی که تعرفه مدیریت سایت آنها مشخص است و طبق میزان هزینه شما بها نمی‌دهند. (برخی از کمپانی ها در قدم نخست نگاه به میزان بودجه شما می‌کنند و پس قیمت می‌دهند، هرچه شما خرج بیشتری داشته باشید از شما پول بیشتری اخذ خواهند کرد)

6.شرکت هایی که سایت آنها معتبر است و روی سایت خودشان کار کرده اند. (از ظاهر سایتها می‌توان فهمید که کدام شرکت ها معتبر و کدام شرکت ها فقط برای گرفتن هزینه سایتی برای خودشان طراحی کرده اند)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 605
  • بازدید سال : 3,881
  • بازدید کلی : 11,391