loading...
akhbar tecnolozh9
saqar بازدید : 31 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته، 75% (سه چهارم) از بازدیدکنندگان صفحات مجازی، هرگز به دنبال جست و جوی مطالب صفحات بعدی نیستند. همچنین آخرین تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که بیشترین برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه آمدن به صفحه اول گوگل اینجا را کلیک کنید تعداد کلیک برای رتبه یک نتایج در صفحه نخست است و در مقایسه با رتبه های دیگر نتایج، لینک یک از تعداد بازدید های بالاتری برخوردار است.  بنابر نتایج آماری حاصل شده، 36% از کل نرخ کلیک های صورت گرفته، مربوط به رتبه یک و رتبه های دیگر نتایج جست و جو ها، 1.5% از نرخ کلیک ها را به خود اختصاص داده اند. به احتمال زیاد با ارائه این آمار به جواب پرسش “چرا باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم” و اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل رسیده اید.

 

پردازش این داده ها و ارقام بیانگر آن است که دستیابی pcmag به رتبه یک نتایج جست و جوی گوگل، باعث هدایت ترافیک بیشتر کاربران به بازدید و استفاده از صفحات مختلف وب سایت شما خواهد شد که نتیجه این امر طبیعتا رونق بیش از پیش کسب و کار شما خواهد بود.

 

نکته قابل توجه دیگر این است که نرخ کلیک نتایج طبیعی از نرخ کلیک تبلیغات پولی، به مراتب بیشتر و تاثیر گذار تر است. با تفسیر نکات ذکر شده می توان علت حساسیت مدیران وب سایت ها را برای در اختیار neilpatel داشتن رتبه های نخست صفحه اول گوگل دریافت. چرا که در اختیار داشتن صفحه اول گوگل از مزایای بسیار ارزشمندی برخوردار است. یکی از موثرترین و کاربردی ترین روش های دستیابی به این جایگاه، مدیریت سئوی وبسایت است.

 

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در واتس اپ یا تلگرام پیام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

♥ پیشنهاد ویژه: خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی edu برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل!

 

آوردن سایت به صفحه اول گوگل

متاسفانه باید پذیرفت که آوردن سایت به صفحه اول گوگل به خصوص در کلمات کلیدی ای که مورد رقابت وب سایت های مختلف هستند، دشوار و پیچیده است. رسیدن به صفحه اول جستجوی گوگل به مراتب برای کلمات کلیدی محبوب و پربازدید که مورد توجه و هدف کسب و کارهای بزرگ صنعتی و تجاری قرار گرفته اند، دشوار تر است و اگر شما به عنوان یک کسب و کار نوپا تازه در این مسیر قرار گرفته اید، باید بدانید که مسیر پر فرازو نشیبی را پیش رو دارید.

 

دستیابی به رتبه اول گوگل

در این مسیر حتی زبده ترین و مجرب ترین افراد در کسب و کارهای بزرگ و صنایع بی رقیب، به دلیل رقابت بالا در اکثر کلمات کلیدی برای دستیابی به صفحه اول گوگل، به صورت مداوم تلاش می‌کنند و همواره با چالش‌های جدیدی روبرو می شوند. از این رو در سالیان گذشته سازمان های بزرگی در صنایع مختلف به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت و محتویات آن برای موتورهای جستجو می پردازند و سالهاست است که هزاران بک لینک دریافت می کند.

 

پس به عنوان یک کسب و کار نوپا که به تازگی وب سایتی را راه اندازی نموده و محتوای زیادی در وبسایت قرار نداده و موفق به دریافت تعداد بک لینک کمی شده است، باید روشی را اتخاذ کنید تا بتوانید در میدان رقابت رشد کنید. بنابراین آوردن سایت به صفحه اول گوگل می تواند کاری زمان بر و هزینه بر باشد.

 

♥ پیشنهاد ویژه: خرید بک لینک قوی در لیست +580 صفحه قدرتمند

 

 ابتدا باید به تنظیم مجدد استراتژی خود بپردازید و برای کلمات کلیدی خود به صورت هدفمند تمرکز کرده و برای دستیابی به رتبه مناسبی در نتایج جستجوی google برنامه ریزی کنید.

 

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی

 برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل اولین مرحله این است که شما به صورت هدفمند تصمیم بگیرید که می‌خواهید صفحه اول گوگل را برای کدام یک از کلمات کلیدی به دست بیاورید. ممکن است موارد ویژه ای را در نظر داشته باشید مانند:

 

برندینگ و نام کسب و کارتان

خدماتی که در سطح شهرستان ارائه می کنید

خدمات یا محصول کسب و کار شما در سطح صنعت مورد نظر

کلمات کلیدی مرتبط با صنعت مورد نظر

با توجه به سطح رقابت در کلید واژه های مورد نظر شما، سطح دشواری بالا آمدن سایت به صفحه اول گوگل در بازه “آسان” تا “بسیار دشوار” قرار میگیرد و بسته به این سطح دشواری نیازمند تلاش خاصی است.

 

 برای مثال، رقابت با کلمات کلیدی مربوط به صنعت مورد نظر دشوارتر از رقابت برای رسیدن به رتبه یک گوگل برای نام کسب و کار شما است؛ چرا که اگر نام مناسب و منحصر به فردی برای حرفه خود انتخاب کرده باشید سریع تر و آسان تر دیده خواهید شد.

 

نمایش سایت در صفحه اول گوگل

همانطور که اشاره شد، برخلاف نام کسب و کار، نمایش سایت در صفحه اول google برای کلمات کلیدی صنعت مورد نظرتان دشوارتر است چرا که غول های تجاری بزرگ و پرسابقه سال های متمادی ای را صرف جستجوی کلمات کلیدی و تمرکز بر در اختیار داشتن رتبه های بالای نتایج نموده اند.

 

در نتیجه تنظیم استراتژی مناسب علاوه بر تمرکز بر عبارات کلیدی، مانند لینک سازی با کیفیت می‌تواند شیوه موثر دیگری باشد که در ادامه شرح خواهیم داد. پس از مشخص نمودن کلمه کلیدی مورد نظر، مرحله تصمیم گیری برای چگونگی انجام این کار فرا می رسد.

 

به طور کل چند روش برای کسب رتبه در صفحه اول گوگل وجود دارد؟

به طور کلی شما با دو روش می‌توانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید:

 

روش نخست: به کمک تبلیغات گوگل یا AdWords

روش دوم: به کمک سئو یا بهینه سازی وب سایت

برای توضیح روش اول باید گفت که شما ابتدا به معرفی کلمات کلیدی مدنظر خود به گوگل می پردازید و از گوگل می خواهید در صورتی که کاربران به جستجوی کلمات کلیدی معرفی شده پرداختند، سایت شما در صفحه اول و حتی درصدر رتبه ها به کاربران نمایش داده شود. نمایش سایت در صفحه اول گوگل با ادوردز برای کلمات پررقابت توصیه می شود اما در کلمات کم رقابت سئو هزینه بسیار کمتری دارد.

 

در مورد روش دوم یعنی سئو در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدرست؟

در روش تبلیغات ادوردز با پرداخت هزینه ای به مبلغ مثلاً 20 دلار شارژ حساب ادوردز صورت می گیرد. شما می توانید مبلغ مشخصی برای هر کلمه کلیدی به صورت 0.3 دلار، درهم و…تعیین کنید. بنابراین هزینه آمدن به صفحه اول گوگل در این روش کمی زیاد هست بخصوص برای سایت های نوپا و تازه کار.

 

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

با هر بار کلیک کردن کاربر بر روی لینک معرفی شده به گوگل توسط شما، مبلغی که از پیش تعیین کرده اید از حساب ادوردزتان کسر می شود. در این روش بلافاصله پس از پرداخت مبلغ به گوگل، شما در صفحه نخست گوگل قرار خواهید گرفت.

 

در روش دوم شما با بهینه سازی یا همان سئو سایت تدریجاً به صفحه نخست گوگل دست خواهید یافت. البته این روش در مقایسه با روش نخست زمان بر بوده و بسته به رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر، ممکن است از یک ماه ماه تا یک سال به طول بیانجامد.

 

هزینه آمدن به صفحه و رتبه اول گوگل بستگی به فاکتورهایی مانند: تعداد رقبا، سطح سئوی سایت های رقیب، نوع کبمه کلیدی از لحاظ بلند یا کوتاه بودن، سختی کلمه کلیدی، میزان سرچ کلمه کلیدی، بودجه سایت شما، تعداد بک لینک ها و رپورتاژهایی که قرار است انجام دهید و…. بستگی دارد.

 

 

 

مزایای استفاده از سئو برای کسب رتبه اول در سرچ گوگل

صرفه اقتصادی و هزینه کم: هزینه های لازم برای تبلیغات گوگل، با هزینه‌های لازم برای بهینه سازی سایت برای کسب رتبه اول در سرچ گوگل قابل قیاس نبوده و این روش با مبالغ بسیار به صرفه تری نسبت به تبلیغات گوگل قابل اجرا است.

ماندگار بودن: در صورتی که وب سایت شما با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را به صورت طبیعی به صفحه نخست نتایج برسد حذف وب سایت از نتایج و یا کاهش رتبه به راحتی ممکن نخواهد بود

بالا آمدن در سایر نتایج: یکی از مزایای سئو این است که اگر شما وب سایت خود را برای یک کلمه کلیدی بهینه کنید، ممکن است ست برای سایر کلمات نیز در نتایج، به رتبه های بالا دست پیدا کرده و از آن ها هم ورودی دریافت کنید.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

آیا رتبه اول گوگل تضمینی و همیشگی است؟

به خاطر داشته باشید که تنها شما برای دستیابی رتبه یک گوگل تلاش نمی کنید و این جایگاه تنها مختص شما نیست. ممکن است بسیاری از وب سایت های خدمات سئو یا گوگل ادوردز تضمین رتبه اول گوگل و ورودیهای بالایی از گوگل را به شما بدهند، اما تمام سایت ها از امکان دستیابی به این جایگاه برخوردارند و امکان خرید این جایگاه برای کسی وجود ندارد. آوردن سایت به صفحه اول گوگل یا رتبه اول گوگل نیازمند برنامه ریزی و تلاش مداوم است و نمی توان یک شبه به آن رسید.

 

شما نمی توانید به صورت تضمینی رتبه نخست گوکل را در اختیار داشته باشید و باید بدانید که شما به صورت  تضمین شده تنها می‌توانید  افزایش ورودی از گوگل  داشته باشید و کسی نمی‌تواند به شما وعده جایگاه نخست را بدهد.

 

آوردن سایت به صفحه اول گوگل بعد از افت رتبه

ممکن است پس از مدتی قرارگیری در مرتبه نخست یک جستجو رقبای شما رتبه شما را از آن خود کنند و در نتیجه همان جستجو از شما پیشی بگیرند، ولی در صورت انجام دوباره فرآیندهایی که برای کسب رتبه یک گوگل انجام داده اید، می‌توانید نمایش سایت خود در صفحه اول جستجوی گوگل و جایگاه شماره ۱ را مجدداً از آن خود کنید.

 

البته ذکر این نکته ضروری است که دوباره امکان از دست دادن این جایگاه وجود دارد چراکه روال طبیعی موتورهای جستجو به این شکل است.

 

به طور کلی حدود ۷۰ % کلیک ها بر روی لینک های 1 تا 5 گوگل صورت می‌گیرد، پس رتبه دوم یا سوم گوگل همانند رتبه اول، یک جایگاه عالی با ورودی بالا و قابل قبولی خواهد بود.

 

صفحه اول جستجوی گوگل

صفحه اول جستجوی گوگل

چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیریم؟

سوال بسیاری از مدیران وبسایت این هست که چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیرند؟ به طور کل سئو از دو نوع تشکیل شده است:

 

سئو خارجی سایت یا seo off page

سئو داخلی سایت یا seo on page

به طور معمول پس از طی کردن مراحل طراحی وب سایت باید به تولید محتوا در ارتباط با زمینه فعالیت سایت پرداخت. شروع کار سئو، تولید محتوای متنی است و سپس سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت.

 

برای رسیدن به صفحه اول جستجوی گوگل تولید محتوا باید انجام داد؟

روش مفید برای تولید محتوای مناسب چیست؟ آیا بایستی برای دستیابی به صفحه اول گوگل برای گوگل تولید محتوا انجام داد؟ یا برای علاقه مندی کاربران، تولید محتوا را برای کاربر و بازدید کننده انجام داد؟ پاسخ صحیح این است که محتوای مناسب باید هر دو جنبه را شامل شود؛ یعنی محتوایی تولید کنیم که هم احتیاجات کاربر را برطرف نموده و سلیقه کاربران را در نظر بگیرد، و هم  مورد توجه گوگل واقع شود.

 

نکته قابل ذکر این است که محتوایی که طبق سلیقه کاربر تولید شود و احتیاجات مخاطب را برطرف می نماید، بدون شک تاییدیه گوگل و الگوریتم های سخت گیر آن را نیز دریافت خواهد کرد چرا که در نهایت برآورده کردن نیازهای مخاطب از اهداف گوگل است.

 

تولید محتوا براساس ابزار تحلیل کلمات کلیدی

بهترین حالت تولید محتوا، جستجو در مورد کلمات کلیدی مورد نظر پیش از از آغاز تولید محتوا است. این روش به شما این امکان را می دهد که بدانید که باید کدام یک از کلمات کلیدی  محتوای خود را بیشتر مورد توجه قرار دهید. به این منظور بهتراست کلمات کلیدی پهن و بلند را به صورت ترکیبی استفاده کنید.

 

ابزارهای مختلفی برای تحقیق درباره کلمات کلیدی وجود دارند از جمله:

 

Ahrefs Keyword Explorer

Google Keyword Planner

KWFinder

پس از پایان جستجو در مورد کلمات کلیدی و تهیه نمودن فهرستی از کلمات کلیدی هدفمند شده، بایستی از کلید واژه های مورد نظر در محتوا استفاده شود. البته نکته قابل توجه این است که برای استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید چرا که ممکن است گوگل سایت شما را اسپم به حساب آورد.

 

متن: فراموش نکنید که شما علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی به تنهایی می توانید از کلمات کلیدی در جملات عبارات پاراگراف‌ها استفاده بکنید و همچنین همواره استفاده از کلمات کلیدی بلند را در دستور کار قرار دهید.

 

عنوان: استفاده از کلمه کلیدی درعنوان CTR شما را از SERP بهبود می‌بخشد.

 

زیر عنوان: شما می توانید برای ارزشمند سازی کلمات کلیدی از زیر عنوان هایی مانند H2 استفاده نمایید.

 

عنوان متا: شما می توانید از برخی از کلمات کلیدی جامد درعنوان متا استفاده نمایید. عنوان متا در نتایج حاصل از موتور جست و جو نشان داده می شود.

 

توضیحات متا: برای افزایش نرخ کلیک، توضیحات متای جذابی همراه با برخی کلمات کلیدی بنویسید. چرا که توضیحات متا در زیر پیوند شما در نتایج جست و جوی Google  نمایش داده می شود.

 

نام پرونده های تصویری/ویژگی ALT تصویر: در مرحله ی نخست تصاویر موردنظر را در محتوای تهیه شده وارد نمایید. تصاویر بخش جذابی برای کاربران و همچنین گوگل است. نام پرونده ها را با نام های کلیدی جایگزین کنید.

 

بک لینک خارجی: برای ارتباط دادن سایت خود با وب سایت های دیگر، در وب سایت خود چندین پیوند از چند صفحه دیگر ایجاد کنید و کلمه کلیدی خود را به عنوان متن لنگر استفاده کنید. این عمل باعث می شود که صفحه خزنده و گوگل صفحه شما را در نتایج جستجو پیدا و رتبه بندی کند. بک لینک مهم ترین و موثرترین جز سئو می باشد.

 

سئو خارجی سایت یا offpage seo

پس از بهینه سازی داخلی پیج نوبت به بهینه‌سازی خارجی می رسد. این کار را باید طبق پروتکل های گوگل انجام داد، درغیر این صورت، با الگوریتم‌های باغ وحش گوگل مواجه خواهیم شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 3,672
  • بازدید کلی : 11,182